maandag 26 augustus 2019

De Zolino armband!

Al een heel tijdje geleden had ik het patroon van de Zolino armband gezien. Dat patroon heet zo, omdat het vernoemd schijnt te zijn naar degene die het bedacht heeft. Maar daar heb ik verder weinig over kunnen vinden. Op friendship-bracelets.net hadden ze zelfs een tutorial over dit patroon geschreven. Maar die tutorial was in het Engels en met de stappen die ze beschreven, lukte het me niet.
Na vaak proberen is het me wel gelukt om de Zolino te knopen op een manier die ik makkelijk vind! En met gebruik van alleen de knoop naar de links en de knoop naar rechts!




Het patroontje knoopt lekker weg. Toch zou ik beginners niet aanraden met deze armband te beginnen, maar eerst wat eenvoudigere patronen te kiezen.

Wil je zelf de Zolino-armband maken? Ik heb er ook een videotutorial van gemaakt:



Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten